Prodejna PLZEŇ

Navštivte stránky naší
kamenné pobočky

FITNESS & WELLNESS SHOP PLZEŇ

Do prodejny»
Logo

Prodejna OSTRAVA

Navštivte stránky naší
kamenné pobočky

FITNESS & WELLNESS SHOP OSTRAVA

Do prodejny»

Aktuality / Články


EAA vs Hydrolyzovaný syrovátkový protein

21.05.2015

Jak co nejlépe stimulovat proteosyntézu? Odpovědí jsou díky seriózním studiím jednoznačné: používejte EAA (essential amino acids neboli esenciální aminokyseliny).

Je s podivem, jakou popularitu získaly v poslední době hydrolyzáty, přičemž na volné formy aminokyselin jako by se zapomnělo. Ty ale mají na růst svalové hmoty největší vliv, tak proč pořád šaháme tzv ,, vedle”. Je to díky marketingu? Bohužel ano. Ten zpopularizoval zmíněná ,,hydra” tak, že po volných formách už neštěkne ani pes. A to je velká škoda.

EAA mají totiž na proteosyntézu (zjednodušen stav nabírání svalové hmoty), tak velký vliv, až se tomu nechce věřit. Pokud použijete 10- 15g EAA před výkonem a 10-15g po výkonu nebo pijete EAA během výkonu, tak u vás proteosyntéza může trvat i 24 hodin. To se bohužel o hydrolyzátu říci nemůže, protože je mnohem pomalejší. EAA již játra neštěpí, kdežto hydrolyzáty ano. Díky tomu dochází k velkým ztrátám v rychlosti i v množství. I když použijeme hydrolýzu nejvyšší, což je 32%, tak pořád máme aminokyseliny ve skupinách (peptidech) po 2-3. EAA ale projde játry bez jakéhokoliv štěpení, takže se aminokyseliny dostanou do v krevního řečiště mnohem dříve a ve větším  množství.

Z toho jasně vyplývá, že pokud chcete mít velké svaly a dokonalou regeneraci, používejte EAA.

Doporučený produkt: EAA (ENERGY BODY)